Rsnrt



Caroll old oversized jacket
American Apparel tshirt-dress
Maje dress
Topshop shoes
Claire's necklace
Accessorize crown shaped brooch



So war es und so wird es immer sein.


15 commentaires:

Anonyme a dit…

I love your necklace!

Anonyme a dit…

Genius idea to use the broach on your t-shirt!

Anonyme a dit…

love the t-shirtdress!!

Betty a dit…

Aaarg! ce look TUE !!!

PUNKIE a dit…

awesome look! the cropped tees is really nice!

TheMinx a dit…

j'aime bien ton style, c'est super coool :)

brooke a dit…

amazing, the colours look fantastic together... you always look fantastic...
brooke xx

Anonyme a dit…

Hyper jolie!! Gros coup de coeur pour les chaussures!

Merily a dit…

you look stunning, this outfit is just perfect.
Oh, and youäre on my blogroll now too!

Julia mode a dit…

jaime beaucoup ton look surtout tes shoes !!!
=)

Kayles a dit…

I love your blog. You have some great photos and a wonderful taste in fashion.

I stumbled across it on LookBook.

horny-harry.blogspot.com

Anonyme a dit…

j'aimerais vivres ta vie, moi. ou au moins te connaitre, ha! t'es vraiment magnifique adeline rapon.

ps la verification qu'il mon donner est 'mingl', on manque que le 'e' et ca fais parfait pout la saint valentin!

Adeline Rapon a dit…

Merci tout le monde !

Erika > Ouhhh mieux vaut me connaitre, crois moi !
Merci beaucoup!!
Gros Bisous !

Léopold Perry a dit…

Charmante tenue et modèle ;-)

A bientôt

Léopold Perry a dit…

Charmante tenue et modèle ;-)

A bientôt