J'ai décidé d'ignorer l'hiver.



Ralph Lauren oversized cardigan
Madonna for H&M blazer
American Apparel shirt & scarf
The One cutted jeans
I &hearts Addicted bag
Claire's & Topshop & H&M necklaces







14 commentaires:

PUNKIE a dit…

one of yuor best outfit! awesome look!

Anonyme a dit…

cool les superpositions et l'amas de chainettes en tous genre..

Bikini Hill a dit…

http://marleenahills.blogspot.com/2009/02/this-is-how-issue-n4-when-jenny-meets.html

petite dédicace sur cet article :D
pour toi :)

Anonyme a dit…

I'm a Spanish student and I've found your blog today...I can only say that I LOVE Paris (you're very lucky to live in such a fantastic city) and your photos!...their're incredible!
Congratulations! :)

Stephanie a dit…

I love the Ralph cardigan.
you look amazing.

brooke a dit…

fantastic outfit, i love your cutoff jeans!

brooke xx

Francesca Tan a dit…

Everything in your outfit is wonderful! <3

Link?

jakubowa a dit…

I'm your biggest fan.

Anonyme a dit…

Tu es juste superbe!

Nil a dit…

Great styling I love the jeans and the necklaces a lot!

Anonyme a dit…

J'adore tes photos et ton style, je pens vraiment que c'est un des meilleurs blogs que je connais.

Noir (chictopia).

Bizz

Adeline Rapon a dit…

Merci beaucoup tout le monde !

Liberta-te a dit…

Oui bon là j'aime encore plus !
^^
C.

Next-Trend a dit…

AH !

J'ai enfin trouvé ton blog; j'en étais sûre que t'en avais un ^^
(je mattais tes looks sur lookbook.nu ;)